fredag den 23. maj 2014

Erotisk udgivelsesdag: Blomster, uro - og tak til to mænd

”Aktstykker: 11 erotiske gradueringer” af Ane-Marie Kjeldberg. E-rotika|Forlaget Jansson
Der er blomster på bordet, for i dag udkommer min 6. bog, e-bogen ”Aktstykker: 11 erotiske gradueringer”.

Min forfatterkollega og gode ven Hans Schmidt Petersen gjorde mig forleden opmærksom på, at jeg har arbejdet på denne novellesamling i 10 år. Jeg havde helt mistet følingen med, at det var så længe; men nu husker jeg godt, at han og jeg (blandt meget andet) talte om de første noveller en lang, dejlig og varm sommerdag i Haderslev i 2004.

Det er en stor dag i dag, en kulmination på ti år med arbejde, tvivl og opgivenhed og så endnu mere arbejde - og jeg bringer en inderlig tak til Hans for kritik, sparring, inspiration, opbakning, tiltro til og fighten for sagen på mine vegne gennem disse mange år. Det har betydet meget for mig, at du, Hans, holdt af så meget af denne bog. Din tiltro til den har været styrkende og dejlig.
Også hjertelig tak til min forfatterkollega og ægtefælle Reinhard Klahn. Ham takker jeg i helt særlig grad også for tålmod med al min gentagne bekymringssnak op til udgivelsesdagen. Efter visse voldsomme anmelder- og læserreaktioner på min roman Marcipansøstre havde jeg svoret, at jeg aldrig mere ville udgive noget som helst med erotisk indhold. Nu gør jeg det så alligevel – og det har givet mange urolige tanker, som Reinhard har lagt øre og svar til. Tak, Reinhard. Du har beroliget.

Nu er bogen udgivet - og vi får se, hvordan det går den. Jeg er spændt, men også vældig lettet over, at jeg - med god opbakning fra de to herrer - samlede mod til at føre ti års arbejde til ende og ud i lyset.

Bogen ligger allerede ude på diverse e-boghandler (og priskrigen er i gang!).
Her ses den hos Riidr.com




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.