mandag den 14. september 2015

Min Silkeborg-krimi er udkommet!

Forlægger Dorte Hummelshøj signerer mit forfattereksemplar



















For en lille uge siden udkom min Silkeborg-krimi Jeg får Døden. Det er min fjerde roman (og jeg har også fået udgivet noveller og div. fagbøger), men også denne gang var det dejligt og spændende - måske særligt fordi min seneste papirbog udkom helt tilbage i 2008.
Det var dejligt at stå med en moppedreng i hænderne igen!

Dagen før udgivelsen mødtes jeg med min forlægger og signerede forudbestilte bøger - hvilket også var vældig, vældig hyggeligt.

På billederne man se hvordan :-)

Bogen kan købes i alle netboghandler samt bestilles hjem til enhver fysisk boghandel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.